آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

😍😍

1399/3/9 23:24
نویسنده : مامان فروزنده
151 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر مهربونم الهی مامانی فدات بشه ببخشید دیر ب دیر میام خیلی گرفتارم بخدا توهم ماشالا بزرگ شدی مرد شدی برا خودت از اون مردهای شیطون😐😂😂😂هرچی بهت میگم میفهمی چی میگم انجام میدی برام هرچی هم میخوری پستشو میری میندازی سطل آشغال الهی قربون پسر عاقلم بشم دیگ کم کم میخام از پوشاک بگیرمت میگم بگو پی پی میگی ماما😐😂😂😂😂نزدیک تولد پسرمم هست دارم برنامه میریزم چیکا کنم چ طوری بگیرم خیلی وسیله ها گرون شده ی جوری باشه ک بابایی هم اذیت نشه پسر خوشگلم. بابایی برای پسرم ی موتور خوشگل هم خریده😍😍خیلی باهاش بازی میکنی. عاشق کارتن های شبکه جم کیتس هم هستی خیلی نیگا میکنی 😍😍آییییییییی خودااااااااااااااااا قربونت بشم و عاشق آب بازی هستی همش میگی آبی گریه میکنی برای آب الانم ک این پیامو مینویسم ساعت 11:19 دقیقه بابایی تازه از حمام بیرون اومده و سیبل گذاشته حسابی خندیدم بهش اگ اجازه بده از سیبیلش برات عکس میگرم و خودتم خونه باباجون هستی گریه کردی ک میخوای پیش خاله ندا و خاله نادیا بمونی 😍😍تازه عاشق پاکدختی وقتی میخوری زمین میری بغلش میکنی گریه میکنی😍😂و ب پاکدخت میگی اکدخت😁😁قربون پسرم برم خودااا ی چند سری عکس دارم برا پسرم میزارم دیگ چیزی یادم نمیاد ک بنویسم 😐😐😐😂😂عع دیشب تولد پسر عموت بود کسرا برات ذرت و اینا گذاشتم رفتی پشت ب همه نشستی 😂😂ک کسی نیگا نکنه و میخوردی نوش جونت بشه زندگیم 😍😍😍خب مامانی من عکس هاتو بزارم قربونت بشم انشالا پسرم همیشه سالم و سلامت باشه میبوسمت مامانی دوست دارم ی عالمههههه😍فعلا بابای😍😍😍🖐🏻🖐🏻
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)