آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

برای بزرگ مرد کوچکم

1399/3/9 23:07
نویسنده : مامان فروزنده
236 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ؛

 بزرگ مردِ کوچکِ من ؛

برای تو میگویم ، برای تو مینویسم ... گوش کن ...

"مرد" خطابت کردم ، تا همیشه و همه جا مردانه رفتار کنی و مردانه زندگی کنی ،

حتی اگر عددِ سن ات یک رقمی باشد ...

"مرد" خطابت کردم تا شأنت را بشناسی و بدانی خیلی کارها و خیلی حرفها در شأن تو نیست ...

تو ، یعنی "انسان" ... یعنی "آدم" ... یعنی برترین مخلوق خدا ... 

عزیزکم ، بی هیچ منتی و با نهایت ذوق و لذت نُه ماهِ شیرین ، تو را در بدنم خواهم داشت ،

عزیزتر از جانم هستی و بیشتر از جانم از تو محافظت میکنم ،

روزی هم که قدم در دنیا بگذاری ، تا لحظه ای که نفس میکشم زندگی ام وقف شادی توست ،

روزی هم که دیگر نباشم ، از همان دنیایی که نمیدانم کجاست ،

دعاگوی شادی و سلامتی و پاکی ات خواهم بود ،

تو اما اگر روزی دلت خواست مرا شاد کنی ،

فقط "خوب " باش ... "خوب "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)