آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

پسره مامان دیگه بزرگ شده

1401/6/20 21:06
نویسنده : مامان فروزنده
276 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر نازم منم ک مثل همیشه دیر میامساعت 8و45 دقیقه بابایی سرکار هست و توهم داری بیسکوئیت و شیر کاکائو میخوریپسرم قشنگم دیگه بزرگ شده و باید بره مهدکودک بهترین مهد شهر ثبت نامت کردمی عالمه هم مداد رنگی و دفتر و کلی وسیله ک نیاز بود برات خریدیم جان دل مادر فرم مدرسه ات رو اندازه گرفتیم لباساتو دوختیمب سلامتی و سرفراز کردنمون عشق مامان و بابایی و حسابی ذوق رفتن ب کلاسو داریکلی برات برنامه های خوبی دارم و انشالا ک بتونم مامان خوبی برات باشمدوست دارم ی عالمه.. داشت یادم میرفت هاااا تولدت ک گذشت هم کلی مبارک باشهعاشقانه دوستت داریم و چندتا عکس برات میزارم پسر مهربون و خوشقلب من





موفق باشی جان دلم
پسندها (2)

نظرات (0)