آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

نفس مادر

1397/4/16 21:02
نویسنده : مامان فروزنده
248 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر مامانی دردت ب جونم انقدر دوست دارم بابایی هم خیییییلی دوست داره شبا ک بیدار میشی بابایی هم بیدار میشه وقتی تو خوابیدی اونم میخوابه باهات بازی میکنه😅😅

فدای پسرم بشم اذیت نمیکنی ولی وقتی دل درد میگیری خیلی بی قراری میکنی ولی بدون گریه😍

همش میگی باید شیر بخورم😩 از همه مهم تر چ پسر شیکمویی هم دارم😄😄ماشالا زیاد میزنی بر بدنت .

الان ک دارم برات مینویسم مثل فرشته ها خوابیدی و من دوست دارم بخورمت😐😐

فدات شه مادر ی عکس خوشجل از پسلم هم بزالم

منم دیگه برم بابایی هم دیگ باید بیاد خونه😘

فعلا خدافظ پسر نازم❤

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
17 تیر 97 8:35
نی نی شکموخندونک
مامان فروزنده
پاسخ
😅😅😅😚
مامان صدرامامان صدرا
17 تیر 97 21:15
خدا حفطش کنه❤🌷
مامان فروزنده
پاسخ
ممنون سلامت باشی گلم