آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

سلام سلام صدتا سلام🙆🙋🙋🙆

1397/6/3 22:03
نویسنده : مامان فروزنده
141 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پـسر خوشگلممممم سلام همه کسم سلام دردت ب جوووووونممممم وااای مامانی اصن منو بابایی دیوونتیممم

خب پسرم گلم انقدر درگیرم وقت نمیکنم بیام باور کن ظرف نشسته دارم وقت نکردم بشورم الانم خوابیدی گفتم ی متن برا پسرم بزارم مهم تره

خب پسرم ی هفته ای بود ن شبا میخوابیدی ن روزا انقدر کمبود خواب داشتیم اذیت میشدیم شدید جوری ک بابایی ۷ کیلو کم کرد😂😂😂

یعنی داغون بودیم 😂خودتم ماشالا مث جغد😂میخندیدی وبازی میکردی بردیمت بهترین متخصص دکتر اطفال فقط ی قطره دل درد به اونایی ک خودم میدادم اضاف کرد و ی کرم بدن رفتیم خونه همون شب خوابیدی بدون اینکه چیزی بهت بدم بخوری انقدر خندیدیم گفتیم فک کنم ترسیده😂 خلاصه دیگ خوب میخوابی فقط دیشب  اصلا نخوابیدی و یکم گریه صبحشم بردمت واکسن زدمت داشتی میخندیدی خنده رو لبت خشک شده گریه کردی سریع هم اروم شدی الانم اصن حال نداری بی حااااال بی حال انقدر نالاحت شدم😢😢دردت ب جونم .بیدار شدی داری گریه میکنی میرم بعد میام فعلا پسرم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)