آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

سلام سلام

1401/2/27 16:09
نویسنده : مامان فروزنده
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم ببخشید انقدر دیر انلاین شدم🙈خب خب بریم سر اصل مطلب اقا اکام مامان حسابی بزرگ شده و برا خودش مردی شده😍الهی فدات شم هزار ماشالا گل پسرمم حسابی باهوشه .‌.تقریبا نزدیک تولدت هست و میگی من کیک مکویین قرمز میخام😄۱۰ روزی هست ک از ساوه خونه مامان جونی اومدیم و همش میگی خاله لا کجاست😍😁دوست دارم کلی از عکس هاتو برات بزارم.الان ک دارم این پیامو مینویسم توهم داری با تبلتت بازی میکنی و باخودت غر میزنی🤣🤣بابایی هم رفته بخوابه حسابی هم لوست کرده😒اینجوری بگم انگار هیشکی پسر نداره فقط خدا تورو از آسمون فرستاده براش😁گیر داره بودی بابایی دو س روز ک استولر میخام(اسکوتر)😁بابایی خرید برات با دوتا ماشین دیگه😍حسابی خوشحال شده بودی برات قلک هم گذاشته و میشینی پولاتو میندازی توش و میگی من خیلی بلدم😅😅😅الهی من فدات من عکس هاتو بزارم برات😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)