آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

سال 1400 با تأخیر مبارک پسر مامان

1400/2/26 2:55
نویسنده : مامان فروزنده
141 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گل پسر مهربونم مامان فدات شه ببخشید من انقد دیر ب دیر میام هااااا سال نوهم با کلی تأخیر مبارک😍😂پسر مامانی حسابی بزرگ شده از پوشک خیلی خیلی وقتههههه گرفته شده شبا خودش میخوابه و حسابی عاقل تر شده هزار ماشالا 💋شعر خرگوش من چ نازه رو حفظ شدی رنگ هارو یاد گرفتی اسم تمام برنامه کودک هارو هم ک بلدی😍😍من نمیرم واسه این همه عاقل بودنت مامان فدات شه ماشالا چشم حسود کور 🙈تو این ایام کلی اتفاقای بد و خوب و افتاده سعی میکنیم تو این ایام کرونا ک کسی نمیتونه بیرون بره باهات بازی کنیم مشغولت کنیم با ماشین دور میزنیم و تفریح میبریمت ی جایی ک پرنده هم ب زور پر بکشه😂😍الان ساعت 2:52دقیقه هسنش کنار مامانی خواب هستی و دلم میخاد بخورمت پسر ماما😐😐از شدت گرما هواهم اقا هم ک بدگرما مجبور شدم موهاتو کلا کچل کنم🙈🙈🙈🙈ولی ب پسرم میاد ناز شدی قربونت برم الهی سعی میکنم عکس های جدیدتو هم بزارم ی عالمه دوستت دارم بابایی هم عااااااشقته. خب من دیگ برم میبوسمت فعلا بابای پسر مهربونم 💋💋💋💋💋
پسندها (6)

نظرات (2)


26 اردیبهشت 00 7:34
با افتخار فالو شدید مممون میشوم فالوم کنید♡♡♡
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
26 اردیبهشت 00 11:14
خدا حفظش کنه براتون 😊❤️