آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

دلنوشته مادرانه برای پسرم🥺❤️

1401/2/27 17:20
نویسنده : مامان فروزنده
748 بازدید
اشتراک گذاری
پسر یعنی یک همدم واقعی برای مادر
پسر داشتن یعنی پشت و پناه مادر
پسر که داشته باشی غم نداری
پسر میشه همه کس آدم..
وقتی ناراحتی پسرت نوازشت میکنه
اشکت رو پاک میکنه ببینه کسی ناراحتت کرده
میپره بهش، به خدا پسر داشتن خیلی زیباست
من تمام این روزهارو دیدم، وقتی پا به پای من
میاد، وقتی من روزهایی مریض بودم کمکم می‌کرد
وقتی خستم خرید می‌کنم با دستهای کوچکش کمک میکنه
خریدهارو، اصلاً پسر یک چیز دیگست قوی محکم….
پسر یعنی احتیاج به هیچ کسی نداشتن: پسرم
تو از آسمانها آمده ای و اینجا زمین است
زمین گاهی سرد است
خشک است
تلخ است
اما نترس و نگران نباش
برایت بهشتی میسازم شبیه جایی که از آن آمدی
پسر نازنینم
گوشم را به صدای تپش قلبت سپرده ام
به یاد روزهایی می افتم که در درون من بودی
و من این صدا را آنجا حس میکردم
امروز تو را دارم در آغوشم
تو حاصل عشق من و صبر من و دعاهای منی
پسرم روزی مردی میشوی
و خیلی شبیه پدرت و به تو افتخار خواهیم کرد.
جانِ مادر
یادت بماند برای مرد شدنت جوانی ام را داده ام
ثمره جوانی ام
از تو انتظاری ندارم جز اینکه همیشه همینطور مرد باشی
مردی واقعی🥰
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)