آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

عشق مامان و بابایی

1396/9/23 11:17
نویسنده : مامان فروزنده
152 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیزم ببخشید دیر ب دیر سر میزنم ب سایت ..اخه الان ک تو دلمی یکمی مامانی اذیت میکنی سر صبح ها ویار دارم اصلا نمیتونم کاری بکنم از جلمه غذا درست کردن و....الانم کوچولوی مامانی تو ماه سومه و چند روز دیگ موقع ان تی برای سالمی هست ک اگه خدا بخواد جنسیت معلوم میشه ...ولی همه بهم میگن پسره بچم تا ببینی چی خدا دلش میخواد ک بهم داد ....انقد دوست دارم ببینم عشق من جنسیتش چیه ..زمانی ک رفتم سونوگرافی برای تشکیل قلب دکتر صدای قلبت روهم برام گذاشت قربون قلبت هم بشم مامانی انقد زود زود میزد .عکس از سونو هم گرفتم برات میزارمش....راستی داشت یادم میرفت مریض هم شده بودم انقد بالا اوردم ک خون هم بالا اوردم و مامانتو بستری کردن بیمارستان باباییتم انقد ناراحت بود مامان جون فرحنازم پیشم بود ...تنهام نزاشت و موقع مرخص شدنم مامان جون دومیت هم اومد پیشم ک بریم خونشون انقد کم غذا میخوردم لاغر شده بودم منم انقد گریه میکردم میگفتم بچم از دهنم ک خون اومده نیاد بیرون​​​​​​خنده.خب مامانی منم دیگ برم حالت تهوع دارم خدافظ عزیزمبای بای

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان رقیه
23 آذر 96 17:48
الهی.انشالله که نی نی تون سالم و خودتون هم سلامت باشید. و وقتی به دنیا اومد ، مایه افتخار شما بشه و یادتون بره سختی و زحمات
مامان فروزنده
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف دارین محبت