آقا آکامآقا آکام، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شما هستین بهترین اتفاق زندگی من

😍قراره پسرم به زودی بیاد بغلم😍

1397/2/18 16:23
نویسنده : مامان فروزنده
147 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر قشنگم میدونم حسابی ازم دلخوری ک دیر اومدم بهت سر بزنم😩فدات بشه مامانی انقد درد سرداره ک ادم بیکاری نداره دور ازمایش ها یا دور خونه درگیری های فکری و خیلی چیزای دیگ به هرحال الان اومدم 😍وای مامانی وقتی توی دلم تکون میخوری خیلی حس قشنگیه حسابی پسر مامان فضولی میکنه ی بار خیلی داشتی فضولی میکردی دیگ پوست شیکمم هم درد گرفته بود تویه اینترنت سرچ کردم ک گلاب بخوری بچه حس ارامش پیدا میکنه و اروم میشه من ب دلخوشی رفتم گلاب خوردم چند دقیقه گذشت شیطونی هات بدتر شد شیکمم دیگ میخواست پاره شه😫😖😖باباییت هم میخندید ب من ک تو فضول تر شدی ..خب مامان جان هفته ۳۲ بودم ک سونو هشت ماهگی رو دادم شازده پسرم ۲ کیلو و سی ویک گرم بود😍ماشالا بهت قند عسلم الانم تو هفته ۳۳ هستم باباییت همش میگه دیرمه پسرم ب دنیا بیاد و بغلش کنم😄باباییت با شیکمو ناز میکنه توهم تکون میخوری و میزنی تو دستاش😍ناگفته هم نمونه ک تکون خوردن هات محکمه😖منو میکشی پسرم😩😄😄قربونت بره مامان منم دیگ برم 🙈اها داشت یادم میرفت ک لباس های خوشکل برا پسرم گرفتیم ناخون گیر پستونک شیشه شیر همه روهم بابات مارک خرید گفت پسرم پسر معمولی نیست😍باید چیزای خوب براش بخرم قربونت برم😘خب مامانی خداروشکر میکنم بابت دوتا فرشته ای ک خدا بهم داد🙏ب سلامتی بیای بغلم😊فعلا خدافظ پسرم😘
پسندها (3)

نظرات (3)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
19 اردیبهشت 97 12:38
ای جوووونم عزیز دلم تو این فصل ازگیل و توت فرنگی زیاد بخور بعد هم گلابی و خربزه بخور بچه رو خیلییییی خوشکل میکنه عزیزم 😉😉😉
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 14:31
با افتخار دنبال شدید می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید ممنون میشم.گل​​​​​​​